OMG UPDATE: Like us on Facebook or follow us on Twitter to get updates on updates!

Updated on Wednesday, August 13

#19625

OMG: If the professor doesn't post lecture slide, doesn't post solutions to assignments, doesn't answer to students' question via email, and doesn't care anything, can students elect not to write the final exam and get 100% on final automatically? I am talking about the fucking ActSc class. i cannot think of professors from any other programs lacking basic organization and leadership skills.

31 comments

  1. which one? Actsc 446?

    ReplyDelete
  2. "elect not to write the final exam and get 100% on final automatically"

    what in the fuck

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol right? fucking entitled actsci kids XD

      Delete
    2. My thoughts exactly. That's literally the most stupid thing I've ever heard

      Delete
    3. +1
      What the actual fuck.

      Delete
  3. Sounds like a shitty professor, but you gotta be fucking kidding me if you think you can choose to not write an exam and get 100%. Life has presented you with a challenge. Deal with it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not posting lecture slides doesn't make a prof shitty. Some profs don't want to post their slides because they want the students to actually go to class.

      Delete
    2. That's not the case for this shitty professor.

      Delete
  4. Which actsci course are you raving about?

    ReplyDelete
  5. OP here: A lot of FOBs from actsc are entitled kids. For me, I just think professors should do more effort.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Did you "do more effort" and actually go and talk to the prof about how to do assignments properly? Maybe if you showed some effort, they would, too.

      Delete
  6. are you retarded

    ReplyDelete
  7. Profs dont do jack shit, and thats okay, you just gotta find a way around it. - another actsc student, definitely no entiitled kids in our program, half of us arent even employed

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think 90% of us will find a job by the end. Do you mean co-op?

      Delete
    2. not sure whether they wanna get employed but they will just easily pick up a job with a uwaterloo math degree in China

      Delete
  8. "i cannot think of professors from any other programs lacking basic organization and leadership skills."

    LOL. This is the exact description of like 60% of my engineering profs.

    ReplyDelete
  9. leadership skills? are you trying to win a war against someone?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes. the course is difficult. it is our enemy. the teacher has to lead us to win the war. understood? now, go back to study your shit.

      Delete
    2. yeah. leadership skills, the same shit you put on the resume

      Delete
    3. 9a must be pretty dumb l0l

      Delete
  10. fuck actuarial science

    ReplyDelete
  11. just go to class and take notes

    wow so fucking hard

    you fuck

    ReplyDelete
    Replies
    1. you fucked up dude go to bed earlier it's already 4 am

      Delete
    2. Lol 11 wins best comment.

      Delete
  12. "doesn't post lecture slides" - common
    "doesn't post solutions" - common
    "doesn't answer email" - not uncommon
    "doesn't care anything" - common
    "i cannot think of professors from any other programs lacking basic organization and leadership skills" - lol
    "can students elect not to write the final exam and get 100% on the final" - no

    ReplyDelete
    Replies
    1. "can students elect not to write the final exam and get 100% on the final"
      - YES, ALL WE NEED IS A REVOLUTION.

      Delete